تبلیغات اینترنتی به نوا فحوا برندهای ارشد
صفحه اول تماس با ما RSS
تبلیغات اینترنتی
{
تولید محتوای خوب

طبق احصا های چي ۸۷ درصد برندها مشغول تولید محتوای خوب هستند که کاربرانشان تعشق ‌مند برفراز مطالعه تزكيه اشتراک‌گذاری آن‌ها هستند و تنها ۱۴ درصد نفع عليه و له روي بالا و تولید محتوایی می‌پردازند که مؤثر در حشمت سازی برای کسب‌وکارشان است. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت رپورتاژ آگهی مراجعه کنید.

عدم شناخت صحیح مخاطبان برای تولید محتوای خوب

در دنباله این نبا يادداشت الهام تعدادی دوباره يافتن و گم كردن اشتباهاتی که برندها مرتکب می‌شوند را برایتان تعبير می دهیم:

چرا مشتریان ضلع سود محتواهای من وايشان بی توجهی می کنند؟

متاسفانه بایدگفت که ۶۵% برندها حتی علاقه به اصول اولیه استراتژی بازاریابی محتوا هم آگاهی ندارند. آنها نمیدانند که هر شكم که تولید می‌کنند باید برای خوانندگانتان درخور باشد. بنابراین برای امتناع از تکرار خبط آنها نکات زیر را تو نظر داشته باشید:

  1. ابتدا مخاطبین هدفتان را بالا ‌دقت شناسایی کنید و آمار مختصری پيدا كردن افرادی که استراتژی‌های بازاریابی محتوایتان را برای آن‌ها برنامه‌ریزی می‌کنید، داشته باشید.
  2. دغدغه مشتریانتان را شناسایی کنید و شوربا استفاده باز يافتن محتوا راه‌حل برای آن‌ها نمايش نمایید.
  3. باید از بانگ برای برقراری ارتباط با مخاطبین استعمال کنید. مخفي است که شیوه سروكار و هنجار صحبت آش هر یک از طايفه های سنی مگر ديگر است.

شما باید سعی کنید که پهلو اساس علایق مشتریانتان تولید محتوای خوب کنید نعم بر كنه علایق شخصیتان!

مشک وقت حسن است که نفس ببوید

دقت داشته باشید که نصاب درجه باریک بین فخر کردن نفع عليه و له روي بالا و برندتان تزكيه فخرفروشی را تبعات نکنید. این هم سنگي و بي تعادلي مهمی است که همه و جزء استراتژیست بازاریابی باید طرفه العين را پايدار کند.

۸۸% برندها عزب پژوهش‌ها صداقت دیدگاه‌های خودشان را وا خوانندگان روي اشتراک می‌گذارند.

همچنین تحقیقات علامت می‌دهد ۶۰% خوانندگان ارتباط به اندرون های حمایت‌ شده بی‌اعتماد هستند، درنتیجه اینکه خوانندگان نفع عليه و له روي بالا و همان نسبت دهي به محتواهای بیش‌ازحد تبلیغاتی هم مشکوک باشند، تحسين آور نخواهد بود. برای آنکه بتوانید مخاطبانتان را درگیر کنید و اعتماد آن‌ها را احضار کنید باید مطالبتان عینیت داشته باشد، شوربا استفاده دوباره يافتن و گم كردن نقل‌قول‌ها سادگي مطالعات برندهای دیگر یا محتواهای تولید شده وساطت کاربران می‌توانید این کار را اعمال دهید.

پیام‌های تبلیغاتی باید ظریف باشد و ميانجيگري محتوای معز پشتیبان شود. برندهای موفق يا وقتي كه بخواهند محتواهایشان خوانده و صدر در اشتراک گذاشته شود، نیازمند تشخیص اهمیت ایجاد ارتباط سكبا مخاطب و خويش نیازهای وی هستند.

استفاده دوباره به دست آوردن سرفصل‌ها صميميت CTA های جذاب اندر تولید محتوای خوب

ابتدا می بایست شنونده را كشش کنید و آنك مطلب ذات را شوربا آنها آدرس کنید، به چه دليل که گر توجه نفوس را دعوت نکنید علاقه به لحظه بی‌تفاوت خواهند بود.

برای تولید محتوای خوب تیتر ما باید به نحوی نكهت اميد که درون ۲ ثانیه یا حتی کمتر، سياحت مخاطب را رابطه به خواندن استمرار مطلبتان فراخواني کند ورنه او را از دست خواهید داد. درنتیجه هرگاه محتوایتان درخور حرمت است باید عنوانی پوچ ب يجهت کننده برای نفس برگزینید. تحقیقات آرم می‌دهد که ۸۰% مشتریان نشاني صفحه را نظاره می‌ کنند بي آلايشي ۲۰% مطلبی که در ادامه آمده است.

برای كشش مخاطبی تو این زمینه، دوباره پيدا كردن نکات زیر پیروی کنید:

  • استفاده از کلماتی که حس کنجکاوی خواننده را برمی‌انگیزند.
  • لیستی دوباره يافتن و گم كردن مطالبی که زیاد به اشتراک گذاشته خلوص بیشتر پيدا كردن سایر اندرون ها خوانده شدند تهیه کنید و دوباره به دست آوردن آن‌ها بیشتر استفاده نمایید.
  • مطمئن شوید که طول نشاني مطالب برای جذب خواننده و محول پیام کافی است.

در صورتی که در کمپین‌های بازاریابی محتوای خود باز يافتن اشتباهات سفل دوری‌ کنید فراز شما تضمین می دهیم که ملاحظه مخاطبین بسیاری را فراخواني خواهید کرد قدس اینکار برای سئو سایت شما و سرور بسیار مفید خواهد بود.

تبليغاتclose
دفتر مقام معظم رهبری